ابراهیم زاده: روی اشتباهات خودمان شكست خوردیم
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، 'منصور ابراهیم زاده' جمعه شب در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: بیشتر زمان بازی در اختیار تیم ذوب آهن بود اما اشتباهات فردی بازیكنان سبب شد تا برنامه هایی كه طراحی كرده بودیم از بین برود.

وی افزود: استقلال با استفاده از مهاجمان سرعتی همچون 'آرش برهانی' و 'اسماعیل شریفات'، فرصت های خوبی برای گلزنی داشت اما در كل از بازی تیم راضی هستم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان خاطرنشان كرد: پیش از این بازی اعلام كرده بودم استقلال و ذوب آهن تیم های بزرگ آسیا هستند و حذف آنان برای فوتبال ایران بسیار سخت است و متاسفانه دیدار امروز با توجه به میزبانی استقلال، یك جنگ نابرابر بود.

ابراهیم زاده با اشاره به این موضوع كه تیمش نتوانست در نیم فصل بازیكنان خوبی جذب كند، ادامه داد: در نیم فصل هوارمحمد و قاسم حدادی ‌فر را از دست دادیم و نتوانستیم بازیكن جدیدی به خدمت بگیریم.

ابراهیم زاده در باره اعتراض ‌های شدید هواداران ذوب آهن پس از بازی به بازیكنان این تیم گفت: من برای هواداران احترام خاصی قائلم، اما به آن ‌ها گفته ام اگر تاثیر زیادی در باشگاه دارند، به هیات مدیره بگویند كه من را از كار بركنار كنند.

وی در باره شرایط آینده ذوب‌ آهن در لیگ برتر گفت: برای این كه تیمی موفق شود، باید آرامش داشته باشد و منصور ابراهیم زاده به تنهایی نمی‌ تواند این كار را انجام دهد و تیم را رو به جلو هدایت كند. همه باید كمك كنند از هواداران و رسانه‌ ها گرفته تا باشگاه.

گفتنی است، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم استقلال تهران شد تا از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا كنار برود.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: عکس , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: